Unibet i PSG przedłużają umowę partnerską

w Sponsoring, autor:

Należący do Kindred Group bukmacher Unibet oraz aktualny mistrz Francji w piłce nożnej, Paris Saint-Germain podpisali umowę, na mocy której przedłużają i poszerzają rozpoczętą w 2018 roku współpracę. Unibet został dzięki temu porozumieniu oficjalnym partnerem paryskiego klubu.

Według francuskiej gazety L’Equipe, Unibet ma w ramach tej umowy wesprzeć PSG kwotą 3,5 miliona USD w ciągu dwóch lat partnerstwa. Współpraca przewiduje przeprowadzenie wspólnych kampanii reklamowych we Francji, m. in. w telewizji oraz w mediach społecznościowych aktualnych mistrzów Ligue 1, którymi docierają do blisko 80 milionów odbiorców na całym świecie.

Dyrektor naczelny francuskiego oddziału grupy Kindred, Mathieu Drida powiedział: „Jesteśmy zachwyceni rozszerzeniem naszej współpracy z Paris Saint Germain i z możliwości skierowania jej do jeszcze szerszej widowni na całym świecie. Od początku zeszłego sezonu zaangażowaliśmy się w duże kampanie komunikacyjne, które zyskały popularność wśród fanów piłki nożnej. Mocno wierzymy, że dzięki rozszerzeniu naszego porozumienia z Paris Saint-Germain będziemy mogli wzmocnić naszą pozycję we Francji i promować markę Unibet w Europie i poza nią.”

Radość z rozszerzenie ram współpracy wyraził również dyrektor ds. partnerstw PSG, Marc Armstrong: „Bardzo cieszymy się, że Unibet okazał swoją wiarę w nasz klub decydując się na przedłużenie i wzmocnienie partnerstwa z nami. Decyzja ta pokazuje jak ważny i skuteczny jest nasz sojusz. Mamy ten sam cel w przełamywaniu barier sportu i uczestniczeniu w codziennym życiu fanów piłki nożnej. Obecne wyniki motywują nas do dalszego budowania na naszych wysiłkach, by dostarczyć naszym fanom jeszcze ciekawszych doświadczeń.”

PSG po 20 kolejkach spotkań przewodzi francuskiej Ligue 1 z ośmioma punktami przewagi nad drugim w tabeli Olympique Marsylia i pewnie zmierza po trzecie mistrzostwo kraju z rzędu. Les Parisiens zdołali również awansować do 1/8 finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierzą się z Borussią Dortmund.

Naszym zdaniem

Kindred Group rozpoczyna obecny rok kalendarzowy ze sporym przytupem. Po objęciu przez Unibet pieczy nad Mistrzostwami Europy w piłce ręcznej, przyszedł czas na przedłużenie współpracy z francuskimi potentatami z Paris Saint-Germain. Póki co współpraca obydwu marek na polu marketingowym obejmować będzie przede wszystkim rynek francuski, jednak niewykluczone, że jeśli PSG w obecnym sezonie w końcu osiągnie sukces również w Champions League, to umowa z Unibet zostanie z czasem rozszerzona.

Źródło: https://en.psg.fr/teams/club/content/paris-saint-germain-and-unibet-strengthen-partnership