Angielskie kluby piłkarskie z nowymi sponsorami

w Sponsoring, autor: Jakub Łuczywo
Kluby z zaplecza Premier League Bristol City oraz Queens Park Rangers ogłosiły, że pozyskały nowych sponsorów bukmacherskich. W przypadku Bristol City, które ubiegłoroczne rozgrywki Championship zakończyło na 12. pozycji na przodzie koszulek zobaczymy operatora gier hazardowych online firmę MansisonBet, natomiast w przypadku Queens Park Rangers, które uplasowało się w sezonie 2019/20 na 13. pozycji głównym sponsorem zostanie platforma Football Index.
MansionBet znany jest z wcześniejszego zaangażowania w brytyjski sport. Firma miała już wcześniej podpisane umowy z Tottenham Hotspur, Crystal Palace oraz z AFC Bournemouth. W poprzednich latach marka współpracowała również z Manchesterem City i Newcastle United. Podpisane porozumienie zakłada, że logo MansionBet nie będzie eksponowane na strojach młodzieżowych drużyny. Ma to związek z obowiązującą w klubie strategią odpowiedzialnego hazardu.
Sponsorowanie zespołu występującego na co dzień w Championship pokazuje, że nieustannie koncentrujemy się na rynku brytyjskim i wspieramy go. Dumna historia Bristol City w angielskiej lidze i ich rozwój w ciągu ostatnich kilku lat sprawiają, że jest to dla nas atrakcyjne partnerstwo.
Dana Bocker, szef marketingu zintegrowanego w Mansion Group
Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu w branży i długiej tradycji sponsorowania sportu, MansionBet wnosi do partnerstwa ogromną wiedzę i kreatywność.
Caroline Herbert, szef działu handlowego Bristol Sport Group
Football Index sponsorem QPR
W międzyczasie poinformowano, że sponsorem QPR zostanie platforma Football Index. To ciekawe narzędzie pozwala kupować i sprzedawać akcje piłkarzy i oparte jest na podstawowych prawach ekonomii. Wraz ze wzrostem popytu na danego piłkarza jego cena rośnie. Dodatkowo gracze otrymują dywidendy za występy zawodników zakończone asystą lub golem. W momencie, w którym zawodnik dozna kontuzji jego akcje spadają. Firma działa od 2015 roku, a pomysłodawcą całego systemu jest Adam Cole.
Na tę chwilę zespół oraz platforma hazardowa poinformowali, że umowa została podpisana na rok i jeśli obie strony będą zadowolone ze współpracy to zostanie przedłużona o conajmniej kolejny rok.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani widząc, jak to partnerstwo pomaga zwiększyć świadomość marki Football Index wśród zaangażowanej publiczności w sezonie 2020-21.
Neil Kelly, dyrektor naczelny BetIndex.