PointsBet partnerem La Liga w Ameryce Północnej

w Sponsoring, autor:

Zarząd La Liga, czyli najwyższego piłkarskiego szczebla rozgrywek w Hiszpanii, ogłosił PoinsBet US partnerem na rynku Ameryki Północnej. Wywodzący się z Australii operator będzie teraz oficjalnym bukmacherem ligi hiszpańskiej na tym terenie i będzie ściśle współpracował z bezpośrednio powołaną do tego celu spółką Relevent Sports Group.

W ramach współpracy, PointsBet uzyska dostęp do własności intelektualnej La Liga, którą będzie mógł wykorzystać w kampaniach marketingowych, a także w inicjatywach mających na celu zapewnienie transparentności w sporcie. Ponadto, PointsBet zapewni również północnoamerykańskiemu oddziałowi La Liga dostęp do treści swojego cotygodniowego programu PointsBet Prediction of the Week, prowadzonego przez znane osobistości świata piłki nożnej.

Szef PointsBet US, Johnny Aitken skomentował nowe partnerstwo jego firmy: „Cieszymy się, że zostaliśmy mianowani pierwszym wyłącznym partnerem bukmacherskim La Liga w Stanach Zjednoczonych. Nasza współpraca rozpocznie się przed długo oczekiwanym El Gran Derbi, pod koniec tego miesiąca. Ponieważ jesteśmy jednym z niewielu operatorów oferujących witrynę w języku hiszpańskim, nasze partnerstwo wesprze starania PointsBet w dostarczaniu odpowiednich wielojęzycznych treści społeczności hiszpańskojęzycznej”.

Duże nadzieje co do wspólnego projektu ma również dyrektor generalny La Liga North America, Boris Gartner, który powiedział: „Piłka nożna w USA rozwija się w bardzo szybkim tempie, a rola jaką odgrywa La Liga w tym rozwoju, jest ważna dla fanów i marek w tym regionie. Cieszymy się, że możemy rozwijać się na rynku dzięki PointsBet i dostarczać fanom wrażeń, przybliżając La Liga zapalonej publiczności w Stanach Zjednoczonych”.

Nowo powołana spółka ma na celu promowanie hiszpańskich rozgrywek na rynku amerykańskim oraz kanadyjskim i przewiduje szereg działań promocyjnych, wśród których są plany rozgrywania niektórych spotkań La Liga w USA.

Naszym zdaniem

Mimo iż PointsBet to w dalszym ciągu stosunkowo nowy bukmacher na globalnych rynkach, trzeba przyznać, że bardzo poważnie podchodzi do kwestii promocji swoich usług w Stanach Zjednoczonych. Współpraca z La Liga, to kolejna po partnerstwie z NBA, NHL i XFL kooperacja tego bukmachera w Ameryce Północnej. Nie ma wątpliwości, że PointsBet mierzy wysoko, jednak biorąc pod uwagę potencjał rynku bukmacherskiego w USA, nie ma wątpliwości, że działania te mogą przynieść mu ogromne zyski w niedalekiej przyszłości.

Źródło: https://www.igamingbusiness.com/news/pointsbet-partners-la-liga-north-america