Bukmacher STS przedstawia kolejnego globalnego ambasadora

Zaktualizowano

Największy legalny polski bukmacher nie zwalnia tempa i przedstawia kolejnego globalnego ambasadora swojej marki. Tym razem jest to legendarny skoczek narciarski i jeden z wielkich rywali Adama Małysza – Martin Schmitt. Wielokrotny medalista igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata będzie promował polską markę wraz z inną legendą sportu – bramkarzem reprezentacji Danii i Manchesteru United Peterem Schmeichelem, który przedstawiony został na początku tego miesiąca.

Kolejny śmiały krok marketingowy swojej firmy skomentował prezes STS, Mateusz JuroszekNasza nowa kampania, której ambasadorem został Martin Schmitt oraz Peter Schmeichel doskonale oddaje wartości marki STS, jakimi są nowoczesność, sportowy charakter oraz dynamika. Martin przez wiele lat toczył fascynujący bój o prym w świecie skoków narciarskich. Jest doskonałym przykładem jak determinacja i odwaga pozwalają osiągać sukcesy. To cechy, które charakteryzują STS m.in. w kwestii ekspansji zagranicznej, dlatego współpraca z trzykrotnym medalistą olimpijskim doskonale wpisuje się w naszą strategię globalnej komunikacji.

STS kontynuuje więc swoją śmiałą działalność marketingową skierowaną przede wszystkim na ekspansję na rynki zagraniczne. Starania polskiej spółki zdobyły uznanie cenionego branżowego portalu SBC, który nominował ją w kategorii „Najlepszy bukmacher sportowy roku”.

Imponujące wynik STS w ostatnich latach

Zarejestrowanej w Katowicach spółce udało się w ostatnich latach zdominować rynek zakładów bukmacherskich w Polsce, bowiem jego udział w naszym rodzimym rynku przekracza 47%, a lwią część tego wyniku obejmują zyski z serwisu online. Ostatnie 6 lat dla tego bukmachera to pasmo sukcesów, aprzychody tej firmy w tym czasie wzrosły z 220 milionów do 2,41 miliardów złotych. Naturalną koleją rzeczy była więc ekspansja na inne rynki europejskie, która rozpoczęła się na początku 2019 roku. STS to także znany w kraju mecenas sportu, który wspiera kluby i wydarzenia ze świata piłki nożnej, koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, mieszanych sztuka walki i sportu elektronicznego.

Naszym zdaniem

Dynamiczny rozwój największego polskiego buka bardzo nas cieszy. Na naszych oczach STS staje się globalną marką, która z czasem może stać się jedną z wizytówek naszego kraju nie tylko w branży zakładów bukmacherskich, ale i sportu w ogóle. Liczymy na to, że coraz większe zyski firmy przełożą się także na inwestycje w polskie kluby i wydarzenia sportowe.